Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Er du på jakt etter en ny ansatt? Tenk litt på begrepet Datadrevet medievalg mens du nyter helgen.
I gamle dager satte vi inn en annonse i avisa og håpet på at søkere skulle komme med postmannen. I dag er det mange som gjør akkurat det samme. Det eneste som har endret seg er at avisene ikke er trykte, postmannen kommer stadig sjeldnere og kanalene er så uendelig mange flere.
Skal jeg velge Facebook eller LinkedIn? Aftenposten eller Dagbladet? Det er mulig du er veldig god på å gjette hvilket medievalg som er det beste for stillingsannonsen du skal ha ut, men vi kan gi deg en bedre løsning: Datadrevet medievalg.
Sture Ellingsen
CEO +47 975 01 706
sture@frantz.no
Tore Hjerde
Data & Analytics Manager + 47 915 16 574
tore@frantz.no
Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO +47 976 63 032
ragnhild@frantz.no
Kenneth Nordland Johansen
CTO + 47 413 13 424
kenneth@frantz.no
Eirik Isaksen
Project Manager +47 982 94 887
eirik@frantz.no
Emma Rosen
Marketing Technologist + 47 472 33 171
emma@frantz.no
Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist +47 941 43 458
michael@frantz.no
Per Granaune
Full stack developer +47 975 73 006
per@frantz.no
Språk