Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Våre datadrevne analyser viser oss at kampen om oppmerksomheten øker i perioden vi er inne i. Det betyr at prisene for annonsering øker.
For at du skal kunne få like mange visninger av ditt budskap som du hadde i september, må du være villig til å øke annonsebudsjettet ditt noe.
Analysene våre viser at kostnaden øker med opp mot 40 % i perioder med høy konkurranse. Videre ser vi at for stillingsannonsering vil 15 – 20 % økning av annonsebudsjettet kunne gi deg omtrent tilsvarende effekt som det du har hatt tidligere.
Vår teknologi gir deg svar på hvor mye du skal bruke for å få ønsket effekt av din rekrutteringskampanje.
Nøl ikke med å ta kontakt med oss dersom du ønsker datadrevne råd for akkurat din stilling.
Sture Ellingsen
CEO +47 975 01 706
sture@frantz.no
Tore Hjerde
Data & Analytics Manager + 47 915 16 574
tore@frantz.no
Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO +47 976 63 032
ragnhild@frantz.no
Kenneth Nordland Johansen
CTO + 47 413 13 424
kenneth@frantz.no
Eirik Isaksen
Project Manager +47 982 94 887
eirik@frantz.no
Emma Rosen
Marketing Technologist + 47 472 33 171
emma@frantz.no
Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist +47 941 43 458
michael@frantz.no
Per Granaune
Full stack developer +47 975 73 006
per@frantz.no
Språk