REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET

REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERINGEN DATADREVET!

Vi gjør det enkelt å ta datadrevne valg for hvor stillingen din skal profileres og hvilket budsjett som gir best effekt. Ved å bruke Frantz gir du også stillingen din en kickstart ved å eksponere den for potensielle kandidater som allerede har vist interesse for lignende jobber.

FRANTZ AUTOPUBLISH:
ENKELT, RIMELIG OG DATADREVET

Frantz Autopublish gir stillingsannonsen din en rask boost i de største sosiale kanalene – FacebookInstagram og Messenger.

Du får en 14-dagers kampanje i Meta-universet, der stillingsannonsen din blir eksponert for våre unike datapunkter på målgrupper som har vist interesse for tilsvarende stillinger.

Autopublish er selvbetjent, enkelt og gir en rask boost til en rimelig pris.

REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET

Første gang du bruker Frantz?

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å sette opp en bruker!
KONTAKT OSS

Enkelt, raskt og effektivt

Autopublish er en selvbetjent løsning som gjør det enkelt og raskt å gi stillingen din en boost i de største sosiale kanalene – Facebook, Instagram og Messenger.

Tjenesten inkluderer en selvbetjent løsning for utforming av materiell, og det opprettes automatisk en 14-dagers kampanje i Meta-universet.

Frantz Autopublish

 

Atferdsbasert målretting

Teknologien vår samler inn atferdsdata på potensielle kandidater som aktivt har vist interesse for en lignende stilling som du skal rekruttere til.

Dette sikrer at stillingen din når ut til potensielle kandidater som aktivt har vist interesse for tilsvarende stillinger allerede fra starten av.

Frantz Autopublish

 

Atferdsinnsikt

Atferdsdata er informasjon om trafikkutviklingen på stillingsannonsen din. Den viser i hvilken grad stillingen din engasjerer målgruppen.

Engasjement måles ut fra hvor mange målepunkter på stillingsannonsen som aktiveres, basert på tid brukt og aktiviteter utført.

Innsikten kan brukes til å forbedre markedsføringen ved å analysere hvor godt stillingen din treffer og hvor stillingen generer mest engasjement.

Frantz Autopublish

 

Interessent-knappen gir flere kandidater

Forestill deg at du skal nå sivilingeniøren Kari 37 som sitter på trikken. Hun er på vei til et viktig jobbmøte, men bruker tiden på veien til å lese de siste nyhetene og sjekke sine sosiale medier. Hun finner så annonsen for en veldig spennende jobb. Kari er fortsatt ikke en aktiv jobbsøker, så hun er ikke klar for å sende inn noen søknad, men ser en Meld din interesse-knapp og velger å legge inn sin e-postadresse.

Over 50 % av interessentene er verdt å følge opp

Når en passiv kandidat får presentert en ledig stilling via sosiale medier eller andre nettsteder må terskelen for å søke være lav. Vedkommende kan sitte på trikken eller i et åpent kontorlandskap og da kan utsiktene til å skrive en lang søknad og ta kontakt med potensielle referanser heller skremme dem vekk. Med Interessent-knappen kan de med et enkelt klikk og ved å oversende epostadressen sin gi et signal om at de er interessert i å bli fulgt opp. Dermed er en passiv kandidat omgjort til en aktiv på få sekunder.

Adresse og annen info

Moloveien 8, 8003, Bodø
T: 75 50 49 00
E: Post@frantz.no

Sture Ellingsen
CEO
+47 975 01 706
  sture@frantz.no

Tore Hjerde
Data & Analytics Manager
+ 47 915 16 574
  tore@frantz.no

Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO
+47 976 63 032
  ragnhild@frantz.no

Kenneth Nordland Johansen
CTO
+ 47 413 13 424
 kenneth@frantz.no

Eirik Isaksen
Project Manager
+47 982 94 887
  eirik@frantz.no

Emma Rosen
Marketing Technologist
+ 47 472 33 171
  emma@frantz.no

Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist
+47 941 43 458
  michael@frantz.no 

Per Granaune
Full stack developer
+47 975 73 006
  per@frantz.no

Språk