Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERINGEN DATADREVET!
Vi gjør det enkelt å ta datadrevne valg for hvor stillingen din skal profileres og hvilket budsjett som gir best effekt. Ved å bruke Frantz gir du også stillingen din en kickstart ved å eksponere den for potensielle kandidater som allerede har vist interesse for lignende jobber.
Analyser av atferdsdata fra tilsvarende stillinger brukes til å finne hvor og hvordan stillingen din bør markedsføres.
Alt du trenger å gjøre er å sende oss stillingsteksten. Teknologien vår gir deg forslag til en datadrevet kampanjestrategi og vi setter opp kampanjeside og annonsemateriell.
REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET
Datadrevet kampanjestrategi
Teknologien analyserer hvordan målgrupper engasjerer seg på stillingsannonser, hvilke kanaler de kommer fra og hvilket budsjett som har blitt brukt for å lage en kampanjestrategi som plasserer stillingen din der den gir best effekt.
Frantz Tailored
Markedsføring mot målgrupper som har vist interesse for tilsvarende
Teknologien vår samler kontinuerlig inn datapunkter på potensielle kandidater som har vist interesse for en lignende stilling som den du skal rekruttere til.
Med en Frantz Tailored blir stillingen din eksponert for et publikum som har vist interesse for tilsvarende stillinger.
Frantz Tailored
“Digitale tvillinger” – unik målretting
“Digitale tvillinger” er potensielle kandidater som ligner på dem som allerede har vist en reell interesse for tilsvarende stillingsannonser som den du skal rekruttere til.
“Digitale tvillinger” identifiseres gjennom en kombinasjon av vår atferdsdata fra antall som “har lest” og algoritmer fra platformen hvor stillingen markedsføres.
Frantz Tailored
Informasjon om handlingsmønster på stillingsannonsen
Atferdsdata er informasjon om trafikkutviklingen på stillingsannonsen din. Den viser i hvilken grad stillingen din engasjerer målgruppen.
Innsikten brukes til å forbedre markedsføringen ved å analysere hvor godt stillingen din treffer og hvor stillingen generer mest engasjement.
Frantz Tailored
Optimalisering basert på adfersinnsikt
Innsiktsdata for stillingen din analyseres og benchmarkes mot tilsvarende kampanjer rettet mot samme målgruppe. Resultatene brukes til å optimalisere kampanjen din for å sikre mest mulig effekt fra profileringen av stillingen din.
Frantz Tailored
Leadgenerator
Leadsgeneratoren består av to nøkkelfunksjoner: påminning og kontakt – begge utviklet for å senke terskelen for engasjement.
Potensielle kandidater kan enkelt vise interesse uten å sende inn en full søknad. Leads samles automatisk inn fra kampanjesiden og gjøres deretter tilgjengelig for deg som kunde, slik at du enkelt kan følge dem opp på e-post eller telefon.
Frantz Tailored
Interessent-knappen gir flere kandidater
Forestill deg at du skal nå sivilingeniøren Kari 37 som sitter på trikken. Hun er på vei til et viktig jobbmøte, men bruker tiden på veien til å lese de siste nyhetene og sjekke sine sosiale medier. Hun finner så annonsen for en veldig spennende jobb. Kari er fortsatt ikke en aktiv jobbsøker, så hun er ikke klar for å sende inn noen søknad, men ser en Meld din interesse-knapp og velger å legge inn sin e-postadresse.
Over 50 % av interessentene er verdt å følge opp
Når en passiv kandidat får presentert en ledig stilling via sosiale medier eller andre nettsteder må terskelen for å søke være lav. Vedkommende kan sitte på trikken eller i et åpent kontorlandskap og da kan utsiktene til å skrive en lang søknad og ta kontakt med potensielle referanser heller skremme dem vekk. Med Interessent-knappen kan de med et enkelt klikk og ved å oversende epostadressen sin gi et signal om at de er interessert i å bli fulgt opp. Dermed er en passiv kandidat omgjort til en aktiv på få sekunder.
Sture Ellingsen
CEO +47 975 01 706
sture@frantz.no
Tore Hjerde
Data & Analytics Manager + 47 915 16 574
tore@frantz.no
Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO +47 976 63 032
ragnhild@frantz.no
Kenneth Nordland Johansen
CTO + 47 413 13 424
kenneth@frantz.no
Eirik Isaksen
Project Manager +47 982 94 887
eirik@frantz.no
Emma Rosen
Marketing Technologist + 47 472 33 171
emma@frantz.no
Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist +47 941 43 458
michael@frantz.no
Per Granaune
Full stack developer +47 975 73 006
per@frantz.no
Språk