Frantz er en norskutviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Økonomiseksjonen er en del av Fiskeridirektoratets administrasjonsavdeling sammen med administrasjonsseksjonen, dokumentsenteret og biblioteket.
Seksjonen har hovedansvar for virksomhetens økonomiforvaltning, herunder regnskap, budsjettutarbeidelse/vedlikehold, avviksoppfølging, intern- og ekstern rapportering. I tillegg har seksjonen oppgaver knyttet til etatens virksomhetsstyring, tilskuddsforvaltning, samt innkreving av avgifter og gebyrer. Seksjonen er en viktig service- og rådgivningsfunksjon overfor øvrige avdelinger og regioner.
Økonomiseksjonen er lokalisert i Bergen og for tiden er det 6 ansatte ved seksjonen.
Stillingen vil i hovedsak ha arbeidsoppgaver relatert til etatens virksomhetsstyring herunder:
Du vil også være delaktig i andre oppgaver ved seksjonen/avdeling, for eksempel oppgaver knyttet til regnskap, budsjett, kontroller, ferieavløsning m.m.
Du må:
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til seksjonssjef Atle Birkeland, tlf. 415 85 752.
Fiskeridirektoratet skal fremme lønnsom og verdiskapende næringsaktivitet gjennom bærekraftig og brukerrettet forvaltning av marine ressurser og marint miljø.
Vi samarbeider nært med forskningsinstitusjoner, næring og offentlige etater nasjonalt og internasjonalt. Fiskeridirektoratet har om lag 420 ansatte, noe over halvparten arbeider i de fem regionene og resten ved hovedkontoret i Bergen.
Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. I Fiskeridirektoratet er det et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, personer med nedsatt funksjonsevne og enkelte mangler i CV. Opplysninger om dette kan bli brukt til registreringsformål. Kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring oppfordres derfor om å søke.
Fiskeridirektoratet benytter seg av Semac bakgrunnssjekk i våre rekrutteringsprosesser. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren, og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette.