Frantz er en norskutviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Stilling/tittel
Leder kunderelasjonsløsninger
Arbeidsgiver
Fremtind Forsikring AS
Kontaktperson
Bendik Blindheim
Hedda Tollefsrud
Tlf. 22 06 87 00
Hjemmeside
fremtind.no
Leder kunderelasjonsløsninger
Fremtind Forsikring AS
Fremtind Forsikring er landets tredje største forsikringsselskap – og den største leverandøren til forsikring som selges i bank, med ambisjoner om å bli ledende, og ta plassen som morgendagens forsikringsselskap. Bak Fremtind står SpareBank 1 Gruppen og DNB som eiere og distributører.
Fremtind har et stort, internt teknologimiljø, organisert i kryssfunksjonelle team, som arbeider tett med de ulike forretningsenhetene i å levere verdi for kunder, distributører og partnere. De forvalter store deler av systemporteføljen selv, i tillegg til å være stor innkjøper av standardløsninger.
Fremtind Digital ønsker å gi økt trykk og fokus på de løsninger som er sentrale i arbeidet med å utvikle kunderelasjonene og individualisere kundedialogen. En viktig start på dette er å samle løsningene for CRM og kundedialog under det nye området kunderelasjonsløsninger.
Til å lede et område under endring og utvikling, søker vi en erfaren leder med bakgrunn fra strategisk og operativ teknologiledelse og digital transformasjon. Området har i utgangspunktet ansvar for selskapets CRM- og kundekommunikasjonsløsninger, men vil også være sentral i utvikling av nye løsninger og teknologitransformasjon i selskapet.
Dette innebærer blant annet følgende oppgaver:
Bakgrunn
Vi søker deg som brenner for teknologi og ledelse, og som kan bygge bro mellom as-is og to-be. Du er en handlekraftig og strategisk bevisst leder som evner å bygge relasjoner internt og eksternt, i et utviklende miljø med skiftende prioriteringer. I tillegg søker vi deg som er vant til å sette retning, samtidig som du har kontroll på det operative og trives med å «selge» ideer og visjoner til miljøer med ulik forståelse.
Du er dreven, men fortsatt nysgjerrig på hvordan data og teknologi strategisk og operasjonelt kan anvendes for å skape ny verdi og bedre kundereiser. Samtidig er du tålmodig og jobber aktivt med å utvikle felleskap og mennesker. Videre ser vi etter følgende kvalifikasjoner når vi vurderer kandidater:
Stillingen som Leder kunderelasjonsløsninger kan tilby deg:
For nærmere informasjon om stillingen, vennligst kontakt Bendik Blindheim eller Hedda Tollefsrud i ISCO Group på tlf: 22 06 87 00. For å søke stillingen, vennligst last opp din CV og søknad snarest og senest innen 18. januar 2022.