Frantz er en norskutviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Ved kommunedirektørens stabsenhet er det ledig hel stilling som skole- og barnehagefaglig rådgiver, med tilleggsoppgaver knyttet til politisk møtesekretariat. Stillingen rapporterer direkte til kommunedirektøren.
Arbeidsoppgaver
Organisasjonsmessige endringer må påregnes over tid.
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper
Vi tilbyr
Annet
Lødingen kommune er opptatt av mangfold og vil oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming og etnisk bakgrunn.
I henhold til offentlighetsloven (§25) kan opplysninger om søker unntas i offentlig søkerliste når søker selv ber om det. Søkere som ønsker at navn skal unntas i offentlig søkerliste, må oppgi begrunnelse. Hvis begrunnelsen for fritak ikke er tilstrekkelig, vil søker bli kontaktet.
Kontaktpersoner:
Lødingen kommune har ledig 100% stilling som regnskapsmedarbeider i økonomiseksjonen i avdeling Stab og støtte. Økonomiseksjonen består i dag av 4,5 årsverk. Stillingen rapporterer til fagleder økonomi.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper
Vi tilbyr
Annet
Lødingen kommune er opptatt av mangfold og vil oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming og etnisk bakgrunn.
I henhold til offentlighetsloven (§25) kan opplysninger om søker unntas i offentlig søkerliste når søker selv ber om det. Søkere som ønsker at navn skal unntas i offentlig søkerliste, må oppgi begrunnelse. Hvis begrunnelsen for fritak er tilstrekkelig, vil søker bli kontaktet.
Søknadsfrist: 22.11.2020
Kontaktperson:
Stillingen er nyopprettet og tilpasset ny organisasjonsstruktur. Arbeidsområde er hjemmebaserte tjenester innenfor kommunens pleie- og omsorgssektor. Stillingen rapporterer og er underlagt avdelingsleder for hjemmebaserte tjenester.
Hjemmebaserte tjenester har oppgaver relatert til hjemmesykepleie og brukerstyrt personlig assistanse (BPA). Totalt ca. 100 tjenestemottakere ivaretas av ei personalgruppe på 30 årsverk.
Arbeidsoppgaver
Arbeidsoppgavene spenner vidt innenfor personal, økonomi, fag og drift. Sammen med avdelingsleder skal du planlegge, organisere og lede arbeidet på en måte som sikrer god kvalitet i tjenesten i tråd med gjeldende regelverk, kommunale vedtak og målsettinger. Kun dagarbeidstid. I avdelingsleders fravær vil du gå inn som stedfortreder på full tid.
Kvalifikasjoner
Vi søker en person med helsefaglig bakgrunn, gjerne på høyskolenivå. Annen utdanningsbakgrunn kan være aktuelt i kombinasjon med relevant erfaring.
Vi ser etter en kandidat med gode lederegenskaper, som mestrer IKT-verktøy, har god økonomiforståelse og som behersker godt norsk skriftlig og muntlig.
Personlige egenskaper
Du må være tydelig og god i kommunikasjon og relasjonsbygging. Gode samarbeidsegenskaper. Evne å skape engasjement og være en positiv bidragsyter for et godt arbeidsmiljø. Du må trives med travle dager og vekslende arbeidsinnhold og håndtere en arbeidshverdag som tidvis kan være krevende.
Vi tilbyr
Annet
Lødingen kommune er opptatt av mangfold og vil oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming og etnisk bakgrunn.
I henhold til offentlighetsloven (§25) kan opplysninger om søker unntas i offentlig søkerliste når søker selv ber om det. Søkere som ønsker at navn skal unntas i offentlig søkerliste, må oppgi begrunnelse. Hvis begrunnelsen for fritak er tilstrekkelig, vil søker bli kontaktet.
Søknadsfrist: 22.11.2020
Kontaktperson:
Stillingen er nyopprettet og tilpasset ny organisasjonsstruktur. Arbeidsområde er hjemmebaserte tjenester knyttet til miljøtjenesten. Stillingen rapporterer og er underlagt avdelingsleder for miljøtjenesten.
Miljøtjenesten har 13 brukere og ei personalgruppe på 36 årsverk som er bredt faglig sammensatt.
Arbeidsoppgaver
Arbeidsoppgavene spenner vidt innenfor personal, økonomi, fag og drift. Sammen med avdelingsleder skal du planlegge, organisere og lede arbeidet på en måte som sikrer god kvalitet i tjenesten i tråd med gjeldende regelverk, kommunale vedtak og målsettinger. Kun dagarbeidstid. I avdelingsleders fravær vil du gå inn som stedfortreder på full tid.
Kvalifikasjoner
Vi søker en person med helsefaglig bakgrunn, gjerne på høyskolenivå. Annen utdanningsbakgrunn kan være aktuelt i kombinasjon med relevant erfaring.
Vi ser etter en kandidat med gode lederegenskaper, som mestrer IKT-verktøy, har god økonomiforståelse og som behersker godt norsk skriftlig og muntlig.
Personlige egenskaper
Du må være tydelig og god i kommunikasjon og relasjonsbygging. Gode samarbeidsegenskaper. Evne å skape engasjement og være en positiv bidragsyter for et godt arbeidsmiljø. Du må trives med travle dager og vekslende arbeidsinnhold og håndtere en arbeidshverdag som tidvis kan være krevende.
Vi tilbyr
Annet
Lødingen kommune er opptatt av mangfold og vil oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming og etnisk bakgrunn.
I henhold til offentlighetsloven (§25) kan opplysninger om søker unntas i offentlig søkerliste når søker selv ber om det. Søkere som ønsker at navn skal unntas i offentlig søkerliste, må oppgi begrunnelse. Hvis begrunnelsen for fritak er tilstrekkelig, vil søker bli kontaktet.
Søknadsfrist: 22.11.2020
Kontaktperson: